Πολιτική επιστροφών

Επιστροφές προϊόντων με χρέωση της εταιρείας

Η επιστροφή προϊόντων χρεώνεται σε βάρος της Εταιρείας στις ακόλουθες περιπτώσεις:

  • Στις περιπτώσεις που παραδόθηκαν λανθασμένα προϊόντα κατά είδος ή ποσότητα
  • Στις περιπτώσεις που παραδόθηκαν ελαττωματικά προϊόντα και αυτό μπορεί να βεβαιωθεί από εξουσιοδοτημένο υπάλληλο της εταιρείας
  • Στις περιπτώσεις που η παραγγελία κατά την παράδοση έχει κατεστραμμένη συσκευασία, ολοκληρωτικά ή στο μεγαλύτερο μέρος της

Στις περιπτώσεις επιστροφής με χρέωση της εταιρείας τα προϊόντα θα πρέπει να επιστρέφονται στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη μαζί με τα έγγραφα που τα συνόδευαν.

Κατά την επιστροφή της παραγγελίας θα πραγματοποιείται εκ μέρους της εταιρείας επισκευή ή αντικατάσταση των προϊόντων, διαφορετικά θα γίνεται ακύρωση της συναλλαγής εφόσον ο πελάτης απορρίπτει τα δύο προηγούμενα.

Επιστροφές προϊόντων - Δικαίωμα υπαναχώρησης

Σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία ο πελάτης του ηλεκτρονικού μας καταστήματος έχει το δικαίωμα να επιστρέψει την παραγγελία του ή ένα μέρος αυτής, εντός (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής των αγαθών. Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και χωρίς καμία επιβάρυνση για τον πελάτη. Στην περίπτωση που αντιμετωπίσετε κάποιο πρόβλημα ή έχει παρέλθει το χρονικό διάστημα παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε με το τμήμα πωλήσεων της εταιρείας μας.

Τα προϊόντα γίνονται δεκτά προς επιστροφή όταν βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση, δεν έχουν υποστεί φθορές και δεν έχει γίνει χρήση των προϊόντων. Ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει τα προϊόντα μαζί με τα έγγραφα που τα συνοδεύουν και τη συσκευασία τους σε άριστη κατάσταση. Ενδύματα και υποδήματα στα οποία έχει αφαιρεθεί το ταμπελάκι, ή που έχουν χρησιμοποιηθεί πέραν της διαδικασίας δοκιμής δεν γίνονται δεκτά προς επιστροφή.

Σε περίπτωση επιστροφής αγαθών με το δικαίωμα υπαναχώρησης οι πελάτες επιβαρύνονται με το άμεσο κόστος επιστροφής των αγαθών και κατά περίπτωση το κόστος μείωσης της αξίας των αγαθών.

Η επιστροφή των προϊόντων μπορεί να γίνει είτε από τον ίδιο τον Πελάτη στην έδρα της Εταιρείας είτε με αποστολή αυτών κατόπιν συνεννόησης με το προσωπικό της Εταιρείας.

Εξαιρούνται του δικαιώματος υπαναχώρησης
  • Εξατομικευμένα προϊόντα που έχουν κατασκευαστεί στις προδιαγραφές του πελάτη ή κατόπιν ειδικής παραγγελίας (π.χ. ραφή επί μέτρο)
  • Υπηρεσίες που έχουν ήδη πραγματοποιηθεί από την Δαναός Professional Outfits
  • Προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση
Επιστροφή χρημάτων

Εφόσον η διαδικασία επιστροφής των προϊόντων έχει ολοκληρωθεί σωστά και πληρούνται οι προϋποθέσεις επιστροφής, η εταιρεία μας δεσμεύεται να επιστρέψει τα χρήματα του πελάτη εντός δέκα (10) εργάσιμων ημερών από την παραλαβή των ειδών.

Η επιστροφή χρημάτων γίνεται με τον ίδιο τρόπο που έγινε η εξόφληση της αρχικής παραγγελίας του πελάτη (δηλαδή με επιστροφή μετρητών σε περίπτωση που η αγορά είχε εξοφληθεί μετρητοίς, με ακύρωση χρέωσης χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας σε περίπτωση αγοράς με αντίστοιχη χρέωση κ.ο.κ.). Ειδικότερα, στην περίπτωση που η πληρωμή των προϊόντων έχει γίνει με αντικαταβολή το ποσό της επιστροφής θα πιστώνεται σε τραπεζικό λογαριασμό που ο Πελάτης θα υποδείξει στην Εταιρεία.